TECHNICKÁ  PODPORA:

Máte tři možnosti jak Vám můžeme pomoci:

  1. Zavoláte nám na číslo 606 725 011 (v době od 7:oo hod do 22:oo hod) a zkusíme spolu Váš problém vyřešit telefonicky.
    Máme neomezené volání, takže Vám můžeme zavolat zpět a nemusíte platit za telefon (pouze hovory v rámci ČR).
     
  2. Můžeme se k Vašemu zařízení připojit pomocí vzdáleného připojení, prověřit  a odstranit Váš problém.
    V tom případě využijeme program TEAMVIEWER.
    Můžeme se připojit jak k počítači, notebooku, tak i k mobilnímu telefonu, nebo tabletu.
    Kliknutím na TEAMVIEWER se otevře stránka poskytovatele programu TEAMVIEWER.
    Zde klikněte na    STÁHNĚTE  SI  PROGRAM  TEAMVIEWER   .
    Jsou to oficiální stránky renomované společnosti, nemusíte mít obavy o Vaši bezpečnost.
    Po stažení programu jej můžete buď JEN SPUSTIT, nebo jej INSTALOVAT.
    Po úspěšném stažení a spuštění, nebo instalaci se zobrazí okno a v něm položky:
    VAŠE ID: (a nějaké číslo)
    HESLO:   (a nějaký kód)
    Když nám zatelefonujete na číslo uvedené v bodu 1, můžeme se k Vám pomocí těchto údajů na dálku připojit.
     
  3. Pokud nám potřebujete sdělit nějaké údaje zobrazené na obrazovce Vašeho počítače, můžete použít stránku, která zachytí
    Obsah části Vaší obrazovky a získaný obrázek můžete uložit a odeslat nám emailem.
    Kliknutím na http://snag.gy se otevře stránka poskytovatele služby snímání obrazovky,
    po jejím načtení přejdete na okno programu, jehož stav (například chybové hlášení) nám chcete předat.
    Stiskněte a držte stisknuté tlačítko ALT (nachází se dole vlevo od mezerníku - nejdelší klávesy dole na klávesnici)
    a krátce stiskněte tlačítko PrintScreen (obvykle na klávesnici někde vpravo nahoře).
    Poté se vraťte na stránku prohlížeče https://snag.gy, kterou jste měli dříve otevřenou a stiskněte kombinaci kláves
    (držte) CTRL (vlevo dole na klávesnici) a krátce stiskněte klávesu V.
    Po chvíli se v prohlížeči zobrazí obrázek okna vašeho chybujícího programu.
    Stiskněte kombinaci kláves (držte) CTRL a klikněte na C.
    Přihlaste se do Vaší emailové schránky, vytvořte nový email a jako adresáta uveďte adresu kral@k-soft.cz .
    Klikněte do těla zprávy a stiskněte (držte) CTRL a krátce stiskněte V.
    Tím se vloží odkaz na obrázek. Pak do emailu dopište popis problému, komentář, kontakt na Vás a zprávu odešlete.
    Budeme se snažit rychle reagovat a pomoci Vám s Vašim problémem.